понеділок, 29 травня 2017 р.

Світове ім'я - Михайло Стельмах

До 105 - річчя від дня народження українського письменника М.П.Стельмаха

 Здається, п’ю джерельну воду
І аромат весни вдихаю –
Бо пізнаю життя народу
Коли я Стельмаха читаю.
Є.Доломан
     Життя М.П.Стельмаха - насамперед  його книги, з якими знайомить  книжкова виставка "Світове ім'я - Михайло Стельмах". Та перш ніж стати книгами, в Михайла Стельмаха , життя  було таким, як і в багатьох ровесників, на чию долю випало народитись до революції, пройти через вир Громадянської та ІІ світової  війн, жити за нових  соціальних умов, коли все довкола ламалося і перебудовувалося. Про свою долю, долю  людини і митця М.Стельмах говорив: "Я вважаю  моя доля дуже щаслива. Землю я люблю як селянин, як син землі, тому і пишу про неї"

    Час не має влади над нами . Читаймо українську класику.

Немає коментарів:

Дописати коментар